1 de outubro de 2010

Dudú, aprendiz de pandu [acto 7]


[No Bar]

Djony Tuttifruti:
Bo pensá que já bo tive te bibé grog mau, ma ê pamod nunca bo tiv li.

Jon Dupla:
Oh rapaz, txam dzeb um cosa: mi pe mi ke te existi grog mau ou grog bom. Pe mim que te interessame se el ê fêt de cana ou d’caca.

Djony Tuttifruti:
Basta el fermentá, né?

Jon Dupla:
Basta ex txmál grog ê porque el ê!

Djony Tuttifruti:
Ma jam dzeb Jon Dupla. Ess grog li ê tão mau que cond alguém te dá sine bo te oiá so gente te corre.

Jon Dupla:
Pe entrá pe tmá cex parte?

Djony Tuttifruti:
Pe seii antes dex fechá porta, né? Ess ed kel mau.

Jon Dupla:
Ess grog li te percê ser de kel bom, enton! Jam tive num loja onde ex tava vendeb um cálice e ex tava dob log um banana, senão bo ca tava pode encontrá kemi d’casa.

(Enquanto isso Dudu Aprendiz d’Pandú termina de cantar uma morna e se junta a eles)

Jon Dupla:
Ao menos já bo tem algum cosa pa ser um novo Bana…

Dudu Aprendiz d’Pandú:
O quê? Talente?

Jon Dupla:
Não, não. Pezon!

Dudu Aprendiz d’Pandú:
Mi pelo menos mi um te dá ome aquilo que txeu ambjer ke te pode dás…

Jon Dupla:
Sim. Noje.

Dudu Aprendiz d’Pandú:
O quê?

Jon Dupla:
Oje. Oje tem joge ne Compe Nov.

Djony Tuttifruti:
Oh, futbol êk ké nha joge preferid. Tud kes ome te agarrá cumpanher, tud suode.

Jon Dupla:
Agora é ke merda. Essim ke bo te oiá joge?

Djony Tuttifruti:
Apos, mim tava gosta de ser ponta de lança e marca um gol pe kes  out dez ome salta deriba de mim, ui, iuiu.

Jon Dupla:
Agora dá dxesgarga!


Acto 6 ... Acto 8

7 comentários:

Sibele disse...

Oi Day. Pela primeira vez vizitei o teu site. Gostei do conteúdo, gosto da tua forma de escrever. Quanto te vi pela primeira ve eu disse para comigo " Eu ainda vou ouvir falar e muito no Odair Varela"

Sibele disse...

Tenho a certeza que não estava errada. Só depende de ti. Abraço.

daivarela disse...

Gostei por teres gostado, Sibelle. Vou tentar melhorar. Só espero que quando ouvires falar de mim, seja coisas boas, hahahahaha. Txeu bijim pa bo

Barocass disse...

day um curty tcheu diabom e parabens p bo aniversario...

Barocass disse...

um cre tb emmmm...

daivarela disse...

Obrigada, Barrocas. Agorasó falta nhe prenda, hihihhi.

Batista disse...

grande grande conto um leitura minosiosa cheguei a conclusão um conto bem pensado, en curti kel parte ..bo tem algum cosa pa ser kel novo bana, ok talente? Nao peson haha. Ora kem for ministre de cultura en ta investi na bo.Força continua.

Enviar um comentário

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | coupon codes