Victor Duarte regressa em força com "Tont Cosa" | Dai Varela

13 de outubro de 2012

Victor Duarte regressa em força com "Tont Cosa"

O jovem rapper Victor Duarte disponibiliza seu mais novo vídeo-clip. A música "Tont Cosa" faz parte do EP "Ta na hora" (2011) e agora contou com a produção de Ghost Killer.  Considerado por muitos como um dos grandes rappers crioulos mas que não tem conseguido dedicar mais tempo à música.


Fica aqui com este som deste cantor que há quase uma década que não regressa para São Vicente mas mesmo assim lançou o álbum "Independência ou Morte" juntamente com o seu companheiro de batalha, Nelson Graça, que estava aqui no Mindelo. Agora que voltou para a terrinha tem aproveitado para fazer a apresentação deste trabalho musical e matar as saudades.

Victor Duarte & Ghost Killer
EP - Ta na Hora (2011)
Zona Norte Infort. & Lod Escur Recordz 
Rap Criol (Cabo Verde)
Atores: Diego Rodrigues & Lucas Souza
Filmagem: Mauro Cardoso
Editado por : Mauro Cardoso
iNovanProductions
Para ouvir mais músicas de Victor Duarte click aqui

Mais informação visite a sua página no Facebook


  1. Sô pa corrigi um muff e conta um história pa mostrá manera kess nha prim ê diferent.

    El tive na CV na 2007 ma el sai de CV na 2002,o q faz dez one fora de Cabo Verde ma 5 one sem bai de féria/passeio..

    Agora kel história(quel ca tita bem curti.lol.): Cond el tava ta volta pa Dinamarca,el passa li na Lisboa e nô sai pa dá um volta na Famoso Bairro Alto.Volta vai,volta vem,nô passa na um criolo(fidje de emigrante de Santiago) e gaz paral e começa ta elogial,tá dzê kel ê rapper criolo mas brob kel ta conchê,ke sê nivel ê mut olt,e mash um bocod de elogio.Agora imaginá nha cara de supresa pa sabê q nha prim na sê underground,ta vivê longe de CV e tá lançá sish cosa sê mut show e mut blábláblá tá ser conchid na txon de Lisboa pa maltas q ca ê de Soncent e nem vivid na CV. El fcá cum cara séria ta uvi kish elogio e el agradecê kel rapaz e mim ma nha irmon ta arri e dzel pamod kel ca dá autografo e msh uns goze.Sê resposta??El dzem q rapaz bem mostram sê respeito e nô ca divia gozá e nem arri q cena. Um calá e deposh um intendê o q ele crish dzê.Mash um lição de humildade de nha primo.
    Respect pa el ness movimento

    ResponderEliminar

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search